دسته بندی ها

سوالات متداول

1- آیا می‌‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟
پاسخ:

 برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد
شوید، سپس روی گزینه پیگیری سفارش کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده
‏شود.

2- مبلغ سفارشم را چگونه می‏‌توانم پرداخت کنم؟
پاسخ:
شما به صورت نقدی، بانکی ، پرداخت از طریق کارت عضو شبکه شتاب درب منزل یا
اینترنتی می‏‌توانید پرداخت خود را انجام دهید و هنگام ثبت سفارش در مرحله
اطلاعات پرداخت شیوه پرداخت خود را انتخاب کنید. ( درحال حاضر فقط پرداخت
نقدی و پرداخت با کارت عضو شتاب درب منزل امکان پذیر می باشد در آینده
نزدیک پرداخت اینترنتی نیز به سیستم اضافه میگردد)


3- سفارش خود را به چه روش‌هایی می‌توانم تحویل بگیرم؟
پاسخ:  تحویل کالا درب منزل یا در محل کار می باشد .

4- هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه می‌شود؟
پاسخ:
در حال حاظر حداقل خرید برای ارسال رایگان سفارش ، 20هزار تومان می باشد و
برای خرید های کمتر از 20هزار تومان مبلغ هزار تومان هزینه حمل محاسبه
می گردد.

5- آیا می‏‌توانم سفارش خود را در روز و ساعت معینی تحویل بگیرم؟
پاسخ:
بله ، شما میتوانید در  هنگام ثبت سفارش باانتخاب گزینه ارسال زماندار تاریخ ارسال رامشخص کنید

6- پس از این که سفارشم را ثبت کردم، چقدر طول می‌‏کشد که به دستم برسد؟
پاسخ:  حداکثر یک ساعت

در صورتی که پاسخ سوال خود را نیافتید میتوانید از طریق لینک تماس با ما سوال خود را مطرح کنید.